Takip Edin

Eğlenceli

Üniversite Macerası – Otostop

Bir gün 5 arkadaş otostopla burdurdan denizliye gitmeye karar verdik.Okul çıkısı hazırlıklarımızı yapıp yola koluyulduk.Burdurun gölhisar ilçesinde okuduğuz için her konuda zorluk çektiğimiz gibi otostop konusundada zorluk çekiyorduk çünkü yoldan tek tük araba geçiyordu ve almıyorlardı.Biraz zaman geçtikten sonra bir araba durdu ve bizi aldı.Adama nereye gideceğini sorduğumuz zaman sevinçten dört köşe olduk çünkü tam olarak bizim gideceğimiz yere gidiyordu.Biraz zaman geçtikten sonra çok erken sevindiğimizi anladık çünkü adam susmak bilmiyordu ve devamlı bize öğüt veriyordu.Neyse bir buçuk saatlik yolculuğun ardından denizliye geldik.Ne yapalım ne yapalım diye düşünürken o zaman vizyona giren hızlı ve öfkeli 8’e gitmeye karar verdik.Sineymaya gittiğimizde bütün seyansların dolu olduğunu sadece 24:00 da boş yer olduğunu gördük ve bir kez daha morelman yıkıldık ama genciz ya kanımız kaynıyor o zamana kadar gezer eğlenir sonra gideriz dedik başladık denizli sokaklarında gezmeye.Çınar meydanı, çarşı geziyoruz deliler gibi eğleniyoruz ama yaptığımız birseyde yok, sonra saat yaklaştı sinemaya gittik  filmi izledik bitti.

Asıl sorun şimdi başladı, geceyi nerede geçirecektik.Başladık sokaklarda gezme.Geziyoruz gedikçede acıkıyoruz ve üşüyoruz.Gezerken ara sokakların birinde  taze pişmiş ekmek kokusu geldi burnumuza.Koklaya koklaya fırını bulduk iki ekmek aldık karnımızı doyurduk malum gecenin 3 ünde başka açık bir yer bulmak zor.Neyseki karnımız doydu ama bir sorunumuz daha vardı, yorulduk ve uykumuzda gelmeye başlamıştı.Gezinmeye devam ettik.Gezerken bir hastahanenin acil kapının önüne geldik ve hepimizin yüzünde bir gülümseme sanki beş yıldızlı otel bulumuşcasına.Neye hastaneye girdik içersi sıcacıktı ve oturacak sandalyeler vardı geceyi burda geçirmeye karar verdik.Biraz muhabbet ettikten sonra sandalyelerde uyuyakalmışız.Sabah birses hadi kalkın artık birazdan doktorlar gelecek diyerek uyandırdı.Gözümüzü açtığımızda hastanenin güvenliğini gördük, iyi insanmış gece orda orda uyumamıza izin verdiler.Neyse daha sonra toplarlandık hastahaneden çıktık gece ıssız olan sokaklar şimdi insan kaynıyordu biraz gezdik ve kahvaltı yapmak için bir pastahaneye oturduk.Kahvaltımızı yaptıktan sonra  geri dönme vakti gelmişti.Denizli merkezde otostop çekmesi kadar zor bişey yok kimse almıyor tek arabayla geldiğimiz denizliden gölhisara 5 arabayla geri döndük.

Not : Okuyanlar için çok saçma gelebilir ama yine olsa yine yaparım ve diğer arkadaşlarımda benimle aynı fikirde.